ה-כל על מבנה הגוף שלך!!!

עד כמה את מכירה את מבנה הגוף שלך?

פסח מתקרב, ולמרות שכנראה ליל הסדר אצל כולנו יהיה במתכונת מצומצמת, לא נשב לשולחן החג בפיג'מה ולכן, כיוון שמרבית החנויות סגורות ורוב ההזמנות הן אונליין, חשוב שתכירו את הגוף שלכן ותזמינו פריטים שיתאימו לכן ולא תבזבזו סתם כסף…

לכל אחת מאיתנו מבנה גוף שונה ולפיכך, הגזרות שעלינו ללבוש שונות בין אחת לשנייה.  גם מכנס שחור בייסיק, יכול להחמיא מאוד לאחת בעוד על אחרת הוא ייראה פחות טוב. אז למה חשוב שתכירי את מבנה הגוף שלך?

  1. על ידי התאמת הגזרות הנכונות ניתן לאזן את החלקים השונים בגוף ולהדגיש את החלקים היפים והסקסיים שלנו.
  2. כדי שלא תאלצי לבזבז המון זמן בלמדוד עשרות גזרות כל פעם עד שתגיעי לגזרה אחת ומיוחלת שנראית טוב וגם אז לא תהיי בטוחה.
  3. כדי שלא תעמדי מול ארון מלא כל בוקר ותגידי שאין לך מה ללבוש למרות שרק אתמול חזרת עם שקיות מהקניון…
  4. והכי חשוב, כדי שכל יום תיראי הכי טוב שרק אפשר וכדי שסוף סוף, תוכלי להזמין באינטרנט בלי הקול הקטן בראש שאומר כל הזמן "אני חייבת למדוד"…
מבנה הגוף שלך

סטיילינג אישי הוא עולם ומלואו ולוקח בחשבון את כל הפרמטרים כמו גובה, משקל, סגנון אישי, תדמית ועוד… ולכן, סדנה אישית היא הדבר הכי נכון ובכל זאת, אנסה לתת לכן על קצת מידע, כדי שתוכלו לקנות או להזמין את הפריטים הנכונים לכן ולא לבזבז כסף מיותר בתקופה שכזו. 
מוכנות? יופי, מתחילים…

אז מה זה בעצם מבנה גוף? מבנה גוף מאופיין ביחס שבין רוחב האגן שלנו לרוחב הכתפיים.

קיימים חמישה מבנים: שעון חול, אגס, תפוח, בננה, תות. לא מדובר בסלט פירות (משמין) אלא בצורת הפרי.

 
סוגי מבנה גוף

מבנה גוף שעון חול

מבנה הגוף האידיאלי לנשים שבו רוחב הכתפיים זהה לרוחב האגן ואזור המותניים נראה בבירור. בדרך כלל נשים בעלות חזה וישבן. מבנה גוף שעון חול לעולם לא משתנה – לא משנה כמה את עולה או יורדת במשקל.
איך נתלבש?
במבנה גוף שעון חול נדגיש את החזה והמותניים ע"י חולצות באזור המותן וחגורות. חולצות יהיו עם מפתח צוואר V שנסגרות החל מהחזה ומטה. מכנסיים צמודים וחצאיות בגזרת עיפרון שמתחילות במותן. למעשה, ניתן ללבוש כמעט כל דבר רק נדרש לשים לב שלא מופר האיזון בין החלק העליון והתחתון.
 
מבנה גוף שעון חול

מבנה גוף אגסי:

במבנה אגסי רוחב הכתפיים צר ביחס לרוחב האגן. לפעמים יש מותן מובהקת ולעיתים לא. בעלייה או ירידה במשקל נראה שינוי משמעותי באזור האגן ובישבן.
איך נתלבש?
במבנה גוף אגסי נדגיש את החלק העליון ע"י חולצות צווארון, בדים נפוחים ומחשופים עם קישוטים. ג'קטים עם כריות כתפיים יעשו חסד עם מבנה הגוף הזה וגם ווסטים. חשוב לתת דגש במותניים על ידי חגורות או חולצות מעטפת וג'קטים קצרים עד קו המותן או לאחר קו הירך. מכנסיים יהיו בגזרה ישרה וללא כיסים.
מבנה גוף אגסי

מבנה גוף תפוחי:

במבנה גוף תפוחי מבנה רוחב הכתפיים זהה לרוחב האגן, אך לא ניתן לראות מותניים. הבטן תהיה די גדולה. נשים בעלות מבנה גוף תפוחי לרוב יהיו גם עם חזה גדול.
איך נתלבש?
במבנה גוף תפוחי נדאג להדגיש את חלק המחשוף ולעדן אותו וננסה ככל שניתן לייצר מותן. חולצות ושמלות מעטפת יהיו מושלמות וכן חולצות עם מחשוף V. קישוטים יבואו במחשוף ובשרוולים כשהמטרה היא להסיט את העין מהבטן. מעיל או עליונית לעולם יהיו בגזרה ישרה ופתוחה ומכנסיים וחצאיות עם רכיסה בצד ושטוחים מקדימה.
מבנה גוף תפוחי
מבנה גוף בננה:
במבנה גוף בננה רוחב הכתפיים זהה לרוחב האגן ולא ניתן לראות מותניים בכלל. בדר"כ נשים גבוהות ורזות, ללא ישבן ועם חזה קטן.
איך נתלבש?
במבנה גוף בננה נרצה לייצר מותן כדי ליצור למעשה שעון חול. מבחינת לבוש ניתן ללבוש הכל למעשה כל עוד מייצרים מותן ע"י חגורה, מכנס בגזרה גבוהה עם חולצה בפנים, חולצות מעטפת וג'קטים עם כפתור אחד סגור במותן.
מבנה גוף בננה

מבנה גוף תות:

במבנה גוף תותי רוחב הכתפיים רחב ביחס לרוחב האגן. סוג של משולש הפוך ובדר"כ בעלות מותניים.
איך נתלבש?
במבנה גוף תותי נדאג להדגיש את המותן ולאזן את החלק העליון. יתאימו חולצות עם מפתח V למשיכת העין כלפי מטה וחולצות עם שרוול אחד. שמלות וחצאיות צמודות למעלה ומתרחבות בחלק התחתון. מכנסיים עם כיסים ואפילו מתרחבים, וג'קטים בעלי נפח מתחת למותן.
 
מבנה גוף תות

עד כאן הסקירה על קצה המזלג. מקווה שעזרתי לכן להכיר את מבנה הגוף שלכן קצת יותר לעומק. מוזמנות לשאול שאלות, להגיב ולעקוב אחרי לפוסטים נוספים גם באינסטגרם ובפייסבוק בקבוצה "מילה של אלה".

תהיו אופטימיות, תתפנקו, עוד יגיעו ימים טובים יותר.

נשיקות ובריאות לכולן,

שלכן, אלה

שלכן באהבה,

אלה

אהבתם?שתפו...
אולי תאהבי גם >>>