ייעוץ תדמית זה לא מותרות…

ייעוץ תדמית. למה?

סטיילינג אישי

שמי אלה מגן ואני סטייליסטית ויועצת תדמית. 

שנים רבות עבדתי בתעשייה בתפקידים בכירים ונפגשתי עם בעלי תפקידים שונים מדי יום. פגשתי עובדים ומנהלים בכל הרמות, עצמאים ושכירים, שהתדמית שלהם שידרה משהו אחר לחלוטין ממה שהיו באמת והדבר יצר יחס מוטעה אליהם. מתוך הניסיון הרחב שלי החלטתי ליצור שינוי בנושא התדמית וללמוד את הנושא לעומק.

כידוע, הבגדים שאנו לובשים שולחים מסר על האישיות שלנו. זוהי דרך להראות לאחרים מי אנחנו, מה הסגנון שלנו, מהי השקפת העולם שלנו ועוד. מלתחה שנבחרה בקפידה יכולה לדבר בעדינו לפני שאנחנו אומרים מילה.

זוכרות את הסרט "אישה יפה"?  את הסצינה שבה ג'וליה רוברטס נכנסת לקנות בגדים בחנות יוקרה לבושה בבגדים פרובוקטיביים? למרות הכסף הרב שהיה לה, היא גורשה בבושת פנים מהחנות בטענה שאין להם כלום בשבילה.

מה קרה שם? התדמית של ג'וליה רוברטס לא התאימה לחנות. החשש העיקרי של המוכרות היה שעצם הימצאותה שם תוזיל את ערך החנות והלקוחות העשירות עם הפאסון לא ייכנסו…

סטיילינג אישי
סטיילינג אישי

מחקרים מוכיחים כי תשעים ושלושה אחוזים מהתקשורת הבין אישית של בני האדם מורכבים מהמסר הבלתי מילולי, הכולל את המידע המועבר דרך ההופעה החיצונית, היציבה, תנועות הגוף, מאפייני הקול וסמלי סטאטוס. רק שבעה אחוזים מהווה המסר המילולי, הכולל מידע בצורת מילים ומשפטים. מחקרים מוכיחים כי מספר שניות, זה הזמן שלוקח ליצור רושם ראשוני חיובי. בכל פגישה, נדרש בפרק זמן קצר וקצוב להקרין תדמית שתפעל לטובתנו ותאפשר ליצור רושם ראשוני חיובי מול הצד השני.

אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה. השוק העסקי בו אתן נמצאות הינו אגרסיבי וקשה. חיפוש מקום עבודה חדש הפך להיות מאתגר במיוחד. הביקוש יעלה פי כמה וכמה על ההיצע והיתרון יהיה בצד אלו שידעו להקרין תדמית נכונה ומתאימה לארגון אליו הן רוצות להתקבל.

בשנים הארונות אני עוסקת בסטיילינג ובייעוץ תדמית. אני עובדת עם בעלי עסקים, פורשי צבא ומשטרה, מועמדים לתפקידים בכירים, עובדים שרוצים להתקדם בארגון ואנשים בתהליך הקמת עסק עצמאי.

אשמח להציע ייעוץ באחד מהתחומים הבאים:

  • יעוץ תדמית אישית ועסקית.
  • הכנה לפגישות עסקיות וניהול השיח הבין אישי תוך דגש על שפת גוף.
  • הכנה לראיונות עבודה
  • סדנאות סטיילינג וסדנאות תדמית אישית
  • יעוץ בבניית מלתחה חכמה, תומכת מטרה ומותאמת כלכלית.

תדמית נכונה הינה צעד ראשון והכרחי. תדמית שגויה עלולה לפגוע בסיכויים להתקבל לעבודה.

מזמינה אתכן להשקיע בעצמכן. בפגישה של שעתיים בלבד, תקבלו את כל המידע והסודות שיעזרו לכן לצלוח ראיון עבודה בהצלחה.

מוזמנות ליצור איתי קשר ומאחלת לכולנו לעבור את התקופה הזו ולצאת ממנה מחוזקים.

שלכם,

אלהה

שלכן באהבה,

אלה

אהבתם?שתפו...
אולי תאהבי גם >>>