לעבור את נובמבר בשלום

שופינג IL ויום הרווקים הסיני מאחורינו והבלאק פריידי והסייבר מאנדיי לפנינו…בכל העולם, נובמבר הוא חודש השופינג הגדול ביותר ושימו לב שהמבצעים ממשיכים וממשיכים ובקיצור, עוד מלא מבצעים לפנינו שיגרמו לכם להוציא את האשראי ולחייך כל הדרך אל הדואר (או הדלת).

ולמה חשוב לי לדבר איתכן על זה? כי מצאתי, שלעיתים קרובות, מרוב התלהבות, אנחנו פחות ממוקדות וקונות פריטים מיותרים או כפולים. אני רוצה לעזור לכם להתכונן מראש לימי הקניות כך שהם יהיו אפקטיביים ולא ישאירו חור בכיס. 

בואו נדבר קודם על תאריכים:

הבלאק פריידי  חל השנה ב- 27.11.20 והסייבר מאנדיי ב- 30.11.20 ובדר"כ מדובר במבצעים מצויינים. למה? כי אנחנו לפני סוף שנה וזה הזמן של כולם לנסות ולמכור כמה שיותר כדי להיפטר ממלאי ובמקביל לייצר כמה שיותר הכנסות לפני סוף שנה. לדעתי, השנה יהיו מבצעים הרבה יותר עמוקים לאור העובדה שמרבית החנויות והרשתות רחוקות מאוד מהיעד שלהן השנה בגלל המצב. 

אז איך תעשו שופינג איכותי ונכון עבורכן? 

הנה חמשת השלבים שתמיד עובדים ומייצרים עבורי חווית קניות אידיאלית, חסכונית וייחודית.

  1. תכינו מראש רשימה של כל הפריטים שאתן רוצות לרכוש עבור כל בני הבית.
  2. כנסו לכל האתרים הרלוונטיים מבחינתכן ובנו סלים מבעוד מועד עם כל הפריטים שאתן רוצות. 
  3. תתעלו על החוסר בדחיית סיפוקים ותנו לפריטים לישון שם לילה…
  4. למחרת כנסו שוב ועברו על כל הפריטים בכל האתרים, תאמינו לי שפתאום לא הכל ייראה לכן הכרחי. תורידו מה שכבר לא נראה לכן, תעברו על הארון שלכן שוב לוודא שאתם לא מזמינים משהו שכבר יש לכן. תשאירו רק מה שממש בא לכן. 
  5. השלב החשוב ביותר מבחינתי הוא שנייה לפני הקנייה, לעבור בין כל האתרים ולוודא שאין כפילויות כלומר, שלא שמתן פריטים דומים או זהים בשני אתרים שונים (נניח חולצה של זארה שמצאתן באלי אקספרס, והשארתם גם באתר של זארה).
זהו, אם תעבדו לפי השלבים הללו, אתן מוכנות לשופינג איכותי ונכון ונשאר רק לחכות למבצעים ולהחליט מתי לקנות באיזה אתר. שימו לב, כי בחלק מהאתרים ההנחות מתחילות לפני יום שישי כך שאני ממליצה לרכוש ברגע שההנחה מתאימה ולא להמתין כי המלאים ייגמרו.
Black Friday
Black Friday

בחודש נובמבר יש המון הזמנות. זה גורם לעיכובים בהגעה ולחוסר מלאי (וברור שמרפי ידאג שזו תהיה המידה שלכן שחסרה) ולכן כמה הערות שוליים:

  1. אם ממש בא לכן על פריט מסוים ואין הרבה ממנו תקנו. שלא תתבאסו. במקרה כזה תרשמו לכן שיש חבילה בדרך ומה היא מכילה כדי שלא תזמינו את אותו דבר שוב במקום אחר כי שכחתן (וזה קורה תאמינו לי).
  2. באתרים של פריטים זולים דוגמת אלי אקספרס, גם הנחות גבוהות מסתכמות בשקלים בודדים אז אל תמתיני למבצעים. ההמתנה הארוכה והסיכוי שילך לאיבוד לא שווה את ההנחה.

זהו שופוהוליקיות שלי, מקווה שעזרתי קצת להתכונן לקניות הגדולות של נובמבר, אם גם לכן יש טיפים מעניינים תרשמו לי בתגובות ואני אפרסם. שיהיה לכולנו אחלה שופינג! 

שלכן באהבה,

אלה

אהבתם?שתפו...
אולי תאהבי גם >>>