סדנת דימוי גוף חיובי וסטיילינג לנערות

עד כמה חשוב דימוי גוף חיובי לנערות בגיל ההתבגרות?

דימוי גוף חיובי הוא אחד הפרמטרים החשובים להתבגרות תקינה של בנות נוער. בשנים האחרונות עולם האופנה ובכלל עבר שינוי מהותי בכל הקשור לדימוי גוף ואידיאל היופי כהגדרתו היטשטש מעט אך החברה נשארה ביקורתית וחסרת רחמים.

דימוי גוף חיובי לנערות

בנות נוער מושפעות באופן תדיר מהרשתות החברתיות ו"בולעות" בשקיקה את מיצגי השווא המופיעים שם. במקרים רבים, התמונה המצטיירת מתוך הרשתות החברתיות גורמת לתסכול וחוסר אהבה עצמית אצל בנות הנוער אשר מתיימרות להיראות כמו כוכבת כזו או אחרת.

מתוך הרצון להידמות ל…אני מוצאת לא מעט בנות נוער שמתלבשות באופן שמייצר עבורן תדמית שגויה ואפילו שלילית והכל כדי להיות "אין".

בשנה האחרונה היה לרבות מבנות הנוער "נוח" להסתתר מאחורי מסכים. העולם התנהל בזום. חלקן עברו שינוי משמעותי בשנה הזו. הנערות גבהו, השמינו או שהחזה אולי החל לצמוח וכתוצאה מכך הביטחון העצמי יורד והדימוי העצמי בנפילה חופשית…   

בעיית תדמית שלא מטופלת נכון בגיל העשרה תוביל לאשה בוגרת חסרת ביטחון עצמי ולחוסר אהבה עצמית וכבר ידוע היום, כי חוסר אהבה עצמית מביא איתו דברים שליליים לחיים, למערכת יחסים, לקריירה ועוד.

אני מאמינה שהגישה לבנות נוער צריכה להיות שונה היות ולא תמיד הן מבינות את ההשלכות של מעשיהן או של לבוש כזה או אחר. אני מגיעה אליהם ממקום של דיון אמיתי ופתוח בנושא ומדברת איתן בגובה העיניים.

אני מתחברת למצוקות שלהם ועוזרת להן להתגבר עליהן בעזרת הלבוש. מצוקה יכולה להיות עודף משקל, חוסר ביטחון עצמי, ביישנות, חוסר תקציב לרכישת בגדים, אקנה, גודל חזה ועוד.

בסדרת מפגשים אני הופכת לשותפה במסע שלהן לתדמית הרצויה והנכונה להן דרך סרטונים, פעילויות, מצגות ועוד.

הסדנה מתקיימת בקבוצות קטנות (עד 15 משתתפות) על מנת לייצר שיח בריא ואינטימי. הסדנה מתאימה לנערות בגילאי  12-18, נערות בסיכון, בנות מצווה ועוד.

מדובר בסדנת חובה לכל נערה. 

לחילופין, ניתן לבנות תהליך סטיילינג אישי לנערות. התהליך יכול להיות חד פעמי בבית או של מספר מפגשים כולל שופינג יחד. 

אם אתם מזהים את אחד הדברים שכתבתי אצל הנערה שלכם, דברו איתי. 

לפרטים נוספים צרו עימי קשר.

שלכן,

אלה מגן | הסטייליסטית האישית שלך

דימוי גוף חיובי לנערות