למה לא ללבוש טרנינג?

או למה לא בעצם?
יציאה מהבית בטרנינג, חלקי או מלא, הפכה להיות ענין שבשגרה עבור רובנו. אותה אימונית שעד השנה האחרונה הייתה שמורה בעיקר לספורט או לבית, הפכה להיות פריט פופולארי במיוחד ועם הטאץ' הנכון, היא תתאים אפילו ליום עבודה או פגישות. איך זה קרה, ואיך הפכה האימונית לפריט חובה בארון של כל פאשניסטה?

הקורונה לימדה אותנו הרבה דברים אבל יותר מכל למדנו להעריך נוחות. הרצאות בזום, עבודה מהבית ולבוש נוח. לתוך המשוואה הזו, אפשר להוסיף שני פרמטרים חשובים:

האחד, שאין לאן לצאת ולכן מעצבי העל וחברות האופנה חיפשו את הדרך להמשיך ולמכור פריטים שישמשו אותנו גם בתקופה הזו, והשני, שבלוגריות העל נדרשו להמציא את עצמן מחדש לאחר ביטול שבועות האופנה ועקב הישיבה בבית. זו הסיבה אגב, שלא תמצאו ולו פאשניסטה אחת בלי לפחות פוסט אחד בטרנינג.

אז איך באמת עושים את זה, ואיך גורמים גם לאימונית הכי פשוטה להפוך לאאוטפיט מדליק שישרת אותנו יום שלם? הנה כל הדרכים היצירתיות להפוך טרנינג משעמם לאאוטפיט הורס.

ראשית שימו לב כי אתן קונות או לובשות טרנינג ולא פיג'מה ויש הבדל גדול, החל מסוג הבד וכלה באיך זה יושב על הגוף.

תדאגו להתאים את הטרנינג למבנה הגוף שלכן. אם אתן רחבות בכתפיים או בעלות חזה גדול, העדיפו טרנינג עם מפתח צוואר V או מפתח רחב. אם אתם בעלות בטן, דאגו שהחולצה תהיה ללא מנג'ט ואם יש לכן אגן רחב, העדיפו מכנס רחב בחלקו התחתון ללא גומי. (על התאמה מדויקת למבנה גוף תוכלו לקרוא בפוסט הזה).

ועכשיו, איך קורה הקסם? איך הטרנינג הפשוט הופך ללוק? אז טוב ששאלתן. זה השלב להתחיל להוסיף. מה להוסיף?

שלב ראשון נעליים.

שלבו מגפונים נעלי סירה או סניקרס. לא נעלי בית ולא כפכפים (את נעלי הבית הטרנדיות עם הפרווה תשמרו לבית). אם הטרנינג עם גומי ורואים את הרגל, דאגו להוסיף גרב מדליקה או שלא יראו גרב בכלל. אם האימונית בצבע חלק, שלבו דווקא נעליים מיוחדות, בולטות, עם אמירה.

אלה מגן סטייליסטית אישית

בשלב השני תוסיפו ג'קט או מעיל.

הקלאסי ביותר הוא לשלב מעיל טראנץ' מעל כך שיקפיץ את כל הלוק. מעיל ארוך תמיד מייצר לוק קלאסי ו"לבוש".

אופציה נוספת שאני מאוד אוהבת היא ג'קט אוברסייז שמייצר לוק מחויט ומושקע. שימו לב כי גם המעיל וגם הג'קט צריכים להיות ארוכים ולא קצרים. מעיל או ג'קט קצר יהפכו את הלוק למשהו ספורטיבי יותר ואנחנו מחפשות בדיוק את ההפך.

סיימתן עם הלבוש? נפלא. עכשיו החלק הלא פחות חשוב והוא אקססוריז. השקיעו בפריטים משלימים בדיוק כפי שהייתן משקיעות אם הייתן לובשות חליפה וזה אומר תכשיטים והרבה, תיק מתאים חובה ואם אתן אוהבות אפשר לשלב גם כובע.

סטיילינג אישי אלה מגן

זהו, אתן מוכנות ליציאה. לא לשכוח איפור קליל וסלפי.

טיפ קטן גדול:

היות ואין בארץ ממש חורף ויש גבול לכמות השכבות שניתן ללבוש, מציעה תמיד לשים מתחת לאימונית טי שירט איכותית ויפה כך שאם חם מדי, תורידו את החלק העליון ותישארו עם טישירט ומעיל או ג'קט מעל. שיא הסטייל (אגב, אתן יכולות מראש לתכנן את האאוטפיט כך עם מכנס טרנינג, חולצה וג'קט).

ספרו לי בתגובות אם הצלחתן, ואם כן, צלמו ותייגו אותי ואת הבלוג "מילה של אלה".

להמלצות לאימוניות שווה לחצי כאן.

אם לא הצלחתן, מוזמנות ליצור איתי קשר ויחד נדייק את המלתחה שלכן.

שלכן באהבה,

אלה

אהבתם?שתפו...
אולי תאהבי גם >>>